Totaal aantal pageviews

woensdag 16 september 2015

Wat een reis

Gister kwam Heleen richting Halfweg en hebben we nog ff lekker chinees gegeten en bijgepraat ff tv kijken en de laatste dingen in de koffer. Om kwart voor 6 eruit en de katten eten gegeven en geknuffeld. Om ff voor 7 heeft paps ons naar het vliegveld gebracht alwaar we de koffer hebben ingeleverd via de selfservice. Heleen was eerst en die draait zich om en zegt he we mochten 32 kilo meenemen.. Hmm ok dan hebben ze het al geregeld voor ons en zitten we prinsheerlijk. Nog even naar mijn werk en daar kregen we de tip om ons ticket om te zetten en door de BC security te gaan en dan nog ff de lounge in. Nou dan gaan we dat gelijk doen dus lekker een broodje gegeten in de lounge en op naar de gate dan maar. Daar zat een gate agent die ik kende dus even mee gepraat en na een tijdje mochten we boarden. Dus heerlijk in de Bizz en begonnen met een gewone jus. Eenmaal in de lucht kwam daar de eerste course van de maaltijden en heb daar een sunrise cocktail bij genomen. Zo dat wordt straks lekker slapen.

DSC04018 (2) DSC04019 (2)

tussendoor kregen we nog een salade alleen wilde die niet op de foto maar was lekker met mozerella en tomaat.

Hoofdgerecht beef stew genomen met aardappeltjes, rode kool en appeltje

DSC04026 (2)

en toetjes werd toch maar gewoon een ijsje met choco saus en nootjes.

Tijd om de oogjes maar even dicht te doen en hier en daar een film gekeken. Ondertussen werden we nog verwend met een warm chocolade koekje en als aankomstsnack werd het een kip satay en een bonbonnetje.

 

Eenmaal in Seattle waren we zo uit het vliegtuig en konden we alle formaliteiten bij de kiosk doen alleen dan de beambte die nog wat vragen stelt vroeg natuurlijk naar mijn itanery die ik normaal altijd bij me heb maar helaas dit keer niet… maar blijkbaar was ik meer vergeten/niet goed opgelet bleek later.

Koffer ophalen en weer inleveren en maar even wat drinken en wat plaspauzes. De volgende vlucht had een beetje vertraging maar dat mocht de pret niet drukken wel dat ik mijn trolley moest inlevern want die zou niet passen in die embrearer maar ja hij is heelhuids aangekomen dus nou ja. 2, 5 uur maar even de oogjes dicht gedaan en daar gingen we in approach en ik heb nog niet gezegd zo he hij vliegt laag over die flats heen en daar ging het gas er weer op. Door alle mist/laaghangende wolken konden ze de baan niet goed zien dus maar een rondje van de zaak.

DSC04031 (2) DSC04034 (2) DSC04036 (2)

maar ja dat betekende voor ons nu een redelijk leuke landing want wat ziet ons oog daar

DSC04046 (2)

De blauwe skytower van SEAWORLD!!!!!

Eenmaal aan de grond weer een aardige tippel.. koffer ophalen en dan weer terug voor groundtransportation… National bus gevonden en ingestapt. auto uitzoeken dan maar.. ehh nou niet veel maar de journey ziet er wel leuk uit oh he daar staat ineens een Buick en o daar komt ook een Explorer… nou ja die dan maar doen.. Ik ben er nog niet uit of ik hem prettig vind maar ja na een hele lange dag en een stad die je nog niet kent in het schemerdonker.. Ik ga morgen nog eens oordelen.. Maar dat kreng zuipt denk ik wel dus we gaan het zien ..

Morgen Seaworld!

14 opmerkingen:

  1. Welcome in SoCa ! Wat een heerlijke relaxte reis hebben jullie gehad met als kers op de taart al een eerste blik op Seaworld ���� Dat moet een voorteken zijn voor een te gekke tijd in ������������ Have lots of fun !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Have Fun Girls!!! Vwb de benzine hoef Jetje niet druk te maken, 2.10 de gallon ;-) voor ca. 35$ zit je tank vol!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kim, Bizz reisje, lekker toch. Zo wil ik mijn reisdag ook wel doorkomen. Jullie zijn er, mooie auto, lekker slapen en dan kan de pret morgen beginnen.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verwennerij aan boord Kim, zo kom je de reis wel door. Even een spannende landing en nu lekker genieten. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maak er een super vakantie van.....het luxe begin was er al!! Helemaal goed....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een luxe lange vlucht zeg. Nou jullie zijn er dus het genieten kan beginnen. Have fun girls!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe lekker jullie zijn er gewoon :-)
    Heel veel plezier we zitten klaar voor jullie avonturen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker begin van de vAkantie, super die businessclass, ga maar lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke relaxte vlucht was dat zeg, lijkt me echt super om te reizen.
    Nu lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yeah jullie zijn er! Veel plezier in San Diego en natuurlijke onze zwart/witte vriendjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn jullie toch bofkonten, ik denk dat ik ook wel een keer met jou op reis wil 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn jullie toch bofkonten, ik denk dat ik ook wel een keer met jou op reis wil 😃

    BeantwoordenVerwijderen